Navigatie
· Home
· Artikelen
· Downloads
· FAQ
· Discussie Forum
· Contact opnemen
· Web Links
· PHP-Fusion Mods
· PHP-Fusion Themes
· RSS Feeds
· Artikelen
· Downloads
· FAQ
· Discussie Forum
· Contact opnemen
· Web Links
Mods en Community
· PHP-Fusion· PHP-Fusion Mods
· PHP-Fusion Themes
· RSS Feeds
Gebruikers Online
Laatste leden online
| · vogeltje40 | 1 week |
| · karim4life | 4 weken |
| · joostply4 | 6 weken |
| · Chris | 6 weken |
| · Rein | 8 weken |
| · atmfrenki | 10 weken |
| · Sietse | 10 weken |
| · schorem | 10 weken |
| · rlangerh | 10 weken |
| · showa | 11 weken |
Forumonderwerpen
Nieuwste onderwerpen
· PHP-Fusion updaten ?· php-fusion.co.uk
· Youtube filmpje in n...
· Backup terug plaatsen?
· Hackers die proberen...
Actiefste onderwerpen
| · Laat je site zien! | [82] |
| · Free Host | [40] |
| · Captcha werkt nie... | [30] |
| · Help | [29] |
| · Aantal vragen | [24] |
Inloggen
Shoutbox
U dient in te loggen om een bericht te plaatsen.
29 Jun : 13:57
de site is gehackt 

16 Mar : 14:00
Leeft php fusion nog wel ? 

15 May : 22:35
he hallo
28 Jan : 21:55

01 Jan : 08:38
Happy New Year everybody
26 Dec : 12:34
Heee, de officiële site van php fusion ligt eruit.
"suspended"
oei

26 Dec : 11:23
same 

24 Dec : 03:56
Merry Xmas Everybody 

05 Nov : 18:49
foutje.. je kunt weer posten
05 Nov : 18:33
hmm ik vind geen nodige knop of dergelijke om hier in het forum te posten
Server Status
Advertentie
Onderwerp bekijken
PHP-Fusion - De Nederlandse support site :: De Chill Out Zone :: Algemene discussies
|
Free Host
|
|
| Umax |
Geplaatst op 04-09-2005 13:58
|
|
Ok het zou wel goed zijn dat ik een site maak voor mods support in NL! Maar mijn probleem is nu dat ik geen goeie gtatis host kan vinden voor een tijdtje! Weet iemand hier mischien een goeie?? Of als jullie een hosting bedrijf kennen die wel wilt sponsor worden dan is het ook goed! Op lycos krijg ik geen mail ik heb me al aangemeld maar nog geen mail ![]() ![]() |
| grasmaaier |
Geplaatst op 04-09-2005 16:51
|
|
Via google zoeken op fee host dan krijg je er toch een hele lijst weet zo geen goede die php ondersteund. ![]() |
|
|
|
| Umax |
Geplaatst op 04-09-2005 17:49
|
|
Ah jah heb ff op mijn oude host gezetwww.bosancerosi.com maar ben nu ff aan gamen dus ga de site vanaaf of zo ff updaten ![]() ![]() |
| grasmaaier |
Geplaatst op 04-09-2005 19:28
|
|
Ziet eral goed uit ben benieuwd naar de eerste Mod's. Ga nu ook gamen meld me eigen straks wel bij je aan succes met updaten. ![]() |
|
|
|
| Umax |
Geplaatst op 04-09-2005 20:05
|
|
Ok wat voor mods willen jullie erop? Alleen Versie 6 of ook oudere? Volgens mij zijn die oudere niet meer nodig omdat iedereen de laatste Fusion gebruikt! |
| blauwlap |
Geplaatst op 04-09-2005 20:40
|
|
Alleen versie 6 zou voldoende moeten zijn en dan is het het mooiste dat de nederlandse taal bestanden er bij zitten. |
|
|
|
| Umax |
Geplaatst op 04-09-2005 20:46
|
|
ik zal er zoveel mogelijk proberen te vertalen! Ik ben zelf ook niet 100% goed in engels hoop dat musca gaat helpen want hij heeft heel veel al vertald ![]() ![]() |
| grasmaaier |
Geplaatst op 05-09-2005 12:21
|
|
Ja inderdaad de laatste versie zou geweldig zijn want dan weten we zeker dat het werkt, op andere sites word je niet goed van alle downloads en versies. Je weet niet meteen of het ook op jouw versie werkt en daarom bij jouw alleen versie 6 weten we dat goed werkt want ik neem aan dat je ze eerst ook test voordat je de Mod bij je online zet. En zit je moeilijk met vertalen van je mod wil ik je ook nog wel meehelpen mijn engels is vrij goed. ![]() Succes met de site ga me nu aanmelden want het was gisterenavond met het gamen nogal laat geworden. ![]() Dus lezers van dit forum kom allen naar [url]www.bosancerosi.com [/url] toe en meld je aan want daar voor doet Umax het en de Nederlandse scene van Php-fushion heeft het nodig want er is nog niets en nu dus twee sites waar je wat support en downloads kunt krijgen.
Gewijzigd door grasmaaier op 05-09-2005 12:31 |
|
|
|
| Umax |
Geplaatst op 05-09-2005 13:10
|
|
Natuurlijk komen alleen werkende Mods op![]() Daarvoor heb ik een servertje op me eigen pc! Dus ze worden wel eerst getest hoor ![]() |
| grasmaaier |
Geplaatst op 05-09-2005 13:13
|
|
Ooh dus jij hebt een servertje thuis op je pc ? ![]() Nou dan ben ik weleens benieuwd hoe je dat hebt gedaan ? ![]() Zou je zo aardig willen zijn hoe ik ook zo'n server bij mij op de pc aan het draaien krijg. ? Mijn dank is alvast heel groot als je dat voor me zou willen uitleggen. ![]() |
|
|
|
| Umax |
Geplaatst op 05-09-2005 13:30
|
|
Ok ik heb zelf niet alles geinstalleerd zo als Apache en Mysql en PHP maar heb gwn een komplete servertje gedownload! JE kan wel ff op XAMPP. Je downloadt gwn de windows versie en installeert het op je pc! Als je niet uit komt waar je de files moet in zetten dan vraag je het ff en ik zet wel een tutorial op de site strax! Maar ik denk dat het vandaag ok niet veel wordt omdat ik vanaf morgen naar school moet en ga vandaag maby zo wat de hele dag gamen tot ik nog beetje vakantie heb![]() Maar er komen vandaag wat mods op site en heel mischien een tutorial voor XAMPP! |
| grasmaaier |
Geplaatst op 05-09-2005 13:33
|
|
Ok ik wacht af. En bedankt voor de tip zal eens gaan downloaden. ![]() |
|
|
|
| grasmaaier |
Geplaatst op 05-09-2005 14:47
|
|
Wat moet ik invullen bij de stup van Php-fushion als hij vraagt om de msql gebruikersnaam en wachtwoord als ik XAMPP gebruik ? |
|
|
|
| Umax |
Geplaatst op 05-09-2005 15:51
|
|
Als je xampp hebt geinstalleerd dan ga je naar je ip als je een router hebt dan is het meestal iets van 10.0.0.3 of 4 of 5 ligt eraan welke poort je op router gebruikt naar jouw pc en anders gwn je eigen ip met 80. weet ik veel welke je hebt ![]() dan komt er een taal keuze neem je NL en dan zie je links in menu phpmyadmin of zo of mischien mysql manage weet zo niet precies wat er staat zit namelijk niet thuis achter me pc! en daar moet je dan als je in die phpmyadmin zit moet je naar rechten of zo gaan en nieuwe database aanmaken met gebruiker en host is gwn localhost! |
| Umax |
Geplaatst op 05-09-2005 16:21
|
|
Bedoel je gebruiker en ww die je op je eigen server gaat gebruiken?? Ja en als je nieuwe database aanmaakt kopel je die gwn op de gebruiks naam die je zelf gebruikt |
| Umax |
Geplaatst op 05-09-2005 17:11
|
|
Ok zo maak je nieuwe gebruiker in MyPhpAdmin in XAMPP server Ik zet de fotos in link alleen omdat ze wel groot zijn! stap 1 PLAATJE STAP 1 stap 2 PLAATJE STAP 2 stap 3 PLAATJE STAP 3 Hoop dat jullie het een beetje begrijpen heb namelijk niet veel tijd ben aan gamen![]() laatste vakantie dag dus doe ff wat waar ik niet moe van word ![]() EDIT muscapaul: plaatjes op fusion.nl server gezet en links bijgewerkt. Gewijzigd door op 06-09-2005 07:42 |
| blauwlap |
Geplaatst op 05-09-2005 22:46
|
|
Umax schreef: Als je xampp hebt geinstalleerd dan ga je naar je ip als je een router hebt dan is het meestal iets van 10.0.0.3 of 4 of 5 ligt eraan welke poort je op router gebruikt naar jouw pc en anders gwn je eigen ip met 80. weet ik veel welke je hebt ![]() Typ in je browser gewoon http://localhost/ en je komt op je eigen server. Vanaf een andere computer in je netwerk bereik je je server met http://(naam van de computer waar server op draait)/ Dit omdat sommige routers automatisch ip adressen uitdelen en het voor kan komen dat je een ander ip krijgt |
|
|
|
| Umax |
Geplaatst op 05-09-2005 23:17
|
|
Jah dat klopt zo een beetje met de routers! Ik heb nu een nieuwe pc en me oude heeft me broertje die was hier in me kamer aangesloten op de zelfde kabel als deze nu maar met die andere kon ik gwn met 10.0.0.4 naar me localhost gaan en met deze is het opeens 10.0.0.13 ![]() ![]() |
| grasmaaier |
Geplaatst op 05-09-2005 23:43
|
|
Umax schreef: Ok zo maak je nieuwe gebruiker in MyPhpAdmin in XAMPP server Ik zet de fotos in link alleen omdat ze wel groot zijn! stap 1 PLAATJE STAP 1 stap 2 PLAATJE STAP 2 stap 3 PLAATJE STAP 3 Hoop dat jullie het een beetje begrijpen heb namelijk niet veel tijd ben aan gamen![]() laatste vakantie dag dus doe ff wat waar ik niet moe van word ![]() Perfect gewoon zo werkt het geweldig en de andere 2 die hebben gereageerd ook nog bedankt de server draait. ![]() EDIT muscapaul: plaatjes in quote op fusion.nl server gezet en links bijgewerkt. Gewijzigd door op 06-09-2005 07:43 |
|
|
|
| DonChapone |
Geplaatst op 01-10-2005 14:09
|
|
Ik heb wat probleempjes met XAMPP hoop dat iemand mij kan helpen, zal het even kort uitleggen. 1. ik heb een gebruiker aangemaakt op SQL zodat deze kan testen met fusion en dan misschien ook een PHP hosting gaat aanschaffen alleen als ik die aanmaak kom hij ook in mijn databases en dat moet niet, hij moet puur als hij inlogt zijn database te zien krijgen. 2. als ik via ftp rechten wil wijzigen naar bijv. cmod 777 dan doet hij dit niet, moet ik soms ergens aangeven dat ik wel mag via ftp client? Ik hoop dta iemand mij hiermee kan helpen, Ciao! |
| Spring naar forum: |